Milan Design Week - Nowa generacja twórców wystawy „Urban Nes(x)t” Hi-Macs®

Wydarzenia
Milan Design Week - Nowa generacja twórców wystawy „Urban Nes(x)t” Hi-Macs®

Na Fuorisalone pierwszą atrakcją wystawy był „Urban Nes(x)t” Hi-Macs®. Stoisko było częścią SPA Home wystawy Design, która zaprezentowała pełną koncepcję domu i na której punktem kulminacyjnym była nowa kuchnia – concept HOMMM.






Projektanci, kierując się stabilnością materiału, skonstruowali całą kuchnię z Hi-Macs®. Ten nowy typ wyspy kuchennej, stworzonej przez brazylijskiego projektanta Ricardo Antonio ze szkoły Oscar Niemeyer, był jednym z najbardziej przyciągających wzrok eksponatem i wywołał spore poruszenie. Właściwości pozwalające na tworzenie skomplikowanych, zakrzywionych kształtów, higieniczne wykończenie i solidność wykonania to cechy Hi-Macs®, które sprawiły, że materiał okazał się pierwszorzędnym wyborem.

Innym innowacyjnym projektem zaprezentowanym na wystawie była łaźnia turecka wykonana także całkowicie z Hi-Macs®. Jednolitość pięknych kształtów, sterylność, nowoczesne podświetlenie – łaźnia pokazywała jak bardzo wszechstronnym materiałem jest produkt LG. Dopełnieniem całości projektu było przestronne jacuzzi, stylowo podświetlone białym światłem LED.

Elegancja, delikatność formy, gładkość kształtu i zawsze idealne połączenie bez widocznej kreski, w tym samym tonie koloru, czynią z Hi-Macs® idealny materiał dla każdego projektanta i architekta. Przedstawione przeróżne formy SPA czy kuchni, wykonane całkowicie z Hi-Macs®, dobrze obrazowały, że materiał w sprawnych rekach, przy wykorzystaniu prostych narzędzi, daje nieograniczone możliwości tworzenia form i kształtów. Podczas całej wystawy udało się zauważyć jeden dominujący trend: biel, biel i jeszcze raz biel. Pomimo dostępnej szerokiej gamy kolorystycznej proreklama jekty udowodniły, że wystarczy trochę fantazji i tylko jeden kolor, a efekt i tak będzie spektakularny, co potwierdzało olbrzymie zainteresowanie nimi na wystawie. A przecież to tylko biel, ale z jaką fantazją!